onsdag, oktober 10, 2007

Here there be Dragons!

Äntligen, äntligen, äntligen kan jag visa draken jag virkat till min gulliga kompis Lene (det var henne jag fick The Sims 2's nya expansionpack av förövrigt). Den har varit färdig ett bra tag men jag har råkat in i nån sort block när det gäller kort så jag lyckades aldrig få till ett kort att skicka med. Tillslut bestämde jag mig för att det var bättre att hon fick drake utan kort än ingen drake alls.









Jag är faktikst väldigt nöjd med den här draken själv. Jag har letat drakmönster länge (det var så självklart att det var just en drake Lene skulle få) men aldrig hittat nånting jag gillade så jag utgick lite grand från mönstret till alien-hästen jag virkat tidigare och modifierade den en hel del, som synes. LOL Jag kan inte bestämma mig riktigt för vad jag gillar bäst, vingarna eller svansen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker den är bäst hela den *love*
Synd att du inte tänkte på att skriva ner hur du gjorde, för den är bedårande!

Och näe, jag har glömt bort allt vad amigurumi heter, så jag ahr inte gjort nån än. Har fastnat i pulsvärmarträsket... *S*

Anonym sa...

Jösses, vad söt draken är.

Anonym sa...

Åh, vilken sööt drake :D

á Yeliqa sa...

Det var nog den sötaste draken jag någonsin sett :)

Krimskrams sa...

Tack allihop!!!

Helena sa...

Hej
Gud vilken söt drake.
skulle jätte gärna vilja virka den söta draken