söndag, oktober 01, 2006

Krimskrams = mudderverk?

Eller kanske muddverk? Muddare? Muddoman? LOL Här kommer ett par nya muddar i alla fall.




Dom är gjorda för att matcha en av mina höst/vinterklänningar och därför lite mustigare i färgerna. ALLT kan ju inte vara rosa... bara NÄSTAN. LOL

Apropå rosa så har Pyssel.nets Rosa Bandet insamling redan dragit in 2900:- och halsbandet är redan uppe i 500:- Jag sitter och fundera på om jag ska donera en amigurumi till en av auktionerna. Det beror på om jag har nån färdig som är rosa för mitt rosa garn har tagit slut. Så konstigt! LOL

Och hrm... man kan donera anonymt, mitt namn står INTE med på listan. Dom som känner mig vet ju hur hemlighetsfull jag är med min identitet på nätet. LOL

2 kommentarer:

Anonym sa...

Toksnygga!

Jag har köpt gult och vinrött garn som jag ska virka såna av. Det gula var inte snyggt ensamt, men så fort jag satte ihop det med det vinröda så köpte jag båda nystanen... Så det kan gå *lol*

Krimskrams sa...

Så är det ju ofta. Färger behöver varandra helt enklet (precis som människor)