torsdag, juni 07, 2007

Blogg-pyssel!

(I motsats till pysselblogg då... LOL)

Nu börjar jag tröttna på att det här med etiketter bara fungerar för nya inlägg. Jag får nog ta och lägga lite energi på att etikettera om alla mina gamla inlägg och fixa till så jag får länkar till dom olika kategorierna i menyn. Fast det sistnämnda kräver tydligen att jag byter till Bloggers designverktyg. *mutter, mutter* Jag avskyr designverktyg och WYSIWYG-tjafs. Låt mig koda allt för hand i stället. *mutter*

Hur stor tror ni sannolikheten är att Blogger kvaddar den design jag har nu "Om du uppgraderar kommer du att förlora några av de ändringar du tidigare gjort i din mall" så att jag får massor av extra jobb. *mutter*

I alla fall, om bloggen kommer se lite mysko ut under dagen så vet ni vad det beror på, blogg-pyssel helt enkelt.

Inga kommentarer: