fredag, juni 15, 2007

Ännu en RAK!

Jag måste ha varit ovanligt snäll den senaste tiden eftersom tomten posten kommer med så mycket presenter till mig. :o)



Den här gången var det jättefina smycken från Lillakatt. Hon är en av dom allra yngsta medlemmarna på Pyssel.net men trots det både en erfaren och duktig "pärlare" som gör jättemycket fint så jag känner mig lite extra glad över att fått smycken av henne. :o)

Hon skrev i kortet att dom här smycken inte är skapade som ett set utan som separata smycken, men trots det funkar båda två väldigt bra ihop med klänningen jag har på mig just i dag. Perfekt timing! (örhängena är mer korallrosa än så knallröda som dom ser ut på bilden)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men va' gullig hon är! Det ser verkligen ut som nåt som passar dig också =)

Och ja, jag ska uppdatera bloggen. Snart... Har inte hittat inspirationen att skriva nåt än. Väntar på regnet som aldrig verkar komma hit ;o)

Krimskrams sa...

Jag blev så där jätteglad!

Vi fick en del regn i förrgår och natten till igår. Det BEHÖVS!