lördag, december 30, 2006

Månadens Hemliga Vän - November & December

Jag är ju med i Månadens Hemliga Vän på Pyssel.net där man varje månad skickar ett paket till en hemlig vän man fått tilldelad samtidigt som man får ett eget paket av någon annan. (Vem som skickat till vem avslöjas i slutet av månaden) Absolut hur kul som helst!!!









Här är paketet jag fick från jättegulliga Katta i November! Så mycket att jag var tvungen att ta två bilder för att få plats med allt. :o)

Själv hade jag blivit tilldelat Carolina1979 som dels är Chihuahua-matte och dels önskade sig nånting virkat. Det kunde ju inte bli bättre!!!





Naturligtvis virkade jag ett par Vavvor till henne. Den ljusa är en kopia av henens egen men den svarta är bara en fantasi-vovve. Jag misstänker att jag aldrig mer får till en sån HÄR perfekt hemlig vän fullträff.







Nu i December skickade jag till Knorrigt som bl.a fick en av en dinosaurie-die till sin Quick Kutz tång som hon önskat sig (en av Decembers nyheter) + lite (nåja, rätt mycket) knappar, band, utstansat (i Bazzils bling bling papper), brads och lite annat smått och gott.

Kortet föreställer månaden till ära en plåt med ett pepparkaskhjärta. Notera att plåten är lite mjölig också. LOL





Mitt Decemberpaket kom från Malin A och var fyllt av en hel del godsaker, både bildligt talat i form av en massa pysselmaterial och bokstavligt takat i form av underbar vit choklad. Mums!

Inga kommentarer: