onsdag, juni 06, 2007

Månadens Hemliga Vän - Juni

I går fick jag ÄNTLIGEN ett "hemlig vän paket"!!! Jag har inte varit med på flera månader nu (pysselsvacka, ekonomisvacka och tidsbrist). Det känns verkligen jättekul att vara med igen.





Hm... Jag får intrycket att min hemliga vän förstått att jag gillat rosa. LOL Det krävs förstås bara att man känt mig i fem minuter för att upptäcka det. LOL (Om ens det, IRL räcker det nog med att SE mig. LOL)

I alla fall var det en rosa distress ink dyna (stämpelfärg), rosa scrappers floss (papperssnöre), rosa minbrads (dekorativa påsnitar) och rosa & rosagula primablommor. Ett väldigt Krimskramsigt paket med andra ord!!! Nöjd!

Själv har jag inte hunnit skicka mitt paket än, jag är inte ens färdig med kortet (jag har en dryg vecka på mig till) Men bilder kommer så småningom naturligtvis (när vi avslöjat våra identiteter).

~~~¤*¤*¤~~~


Jag har pysselshoppat lite den senaste tiden också. Japp, shoppinglusten återvänder med pyssellusten. LOL





Två nya Twinklings (= skimrande vattenfärger) Den vänstra är VERKLIGEN skimrande och skiftande i vitt och lila, mycket snyggare än på bilden.





Sen blev det ett gäng ministämplar också. Uppifrån från vänster: sjöhäst, fjäril, blomma, älg, fjäril, blomma. Det kommer SÄKERT komma nån gång i livet när man behöver en älg-stämpel. LOL

Inga kommentarer: