söndag, maj 27, 2007

Ja må jag leva!

Jag har fyllt år här i veckan och fått några pysselrelaterade presenter som jag vill visa upp.





Av Tess fick jag boken Cityodling med inspirerande tips för min balkong. Japp, både heminredning och balkongodling hör till pyssel i min värld. Jag fick också en elgrill till balkongen men nej, det känns LITE overkill att visa upp den i bloggen. LOL





Jag har också fått en underbar Fuchsiastämpel från en kompis som inte själv är pysslare. Det lönar sig att visa sina favoritsidor även för ickepysslare (eller kanske i synnerhet för dom)LOL





Sen tidigare har jag Lavendel och Ros i den här serien. Just nu tror jag det är Syrenen som står övers på önskelistan.

Apropå syrener så har jag just nu BÅDE en syrenbukett och en liljekonvaljbukett som konkurerar i väldoft precis intill mitt skrivbord. Kanske inte så pysselrelaterat med underbart är det. (Dessutom fick jag dom på födelsedagen så dom hör ju i alla fall LITE hemma i den här posten ändå. LOL)

Jag höll på att glömma, jag fick också ett amigurumi-mönster av Pysselida. Är han inte bedårande den lilla rymdhästen?

Inga kommentarer: