torsdag, oktober 26, 2006

BÅDE shoppat och RAK:ar!

I dag fick jag pärlorna jag beställt från Teardevil.





Jag bara KUNDE ju inte motstå dom ljuvliga Halloween lampworksen i form av häxor som hon just tagit in. (Jag är häxa IRL så dom var ju bara SÅ rätt) Sen blev det "hattpinnar", jättesöta svarta Swarovski Bicones och ett ljuvligt lampworkshjärta.





Dessutom hade Teardevil skickat med en ljuvligt RAK full av rooooooosa pärlor, plus lite annats smått och gott, lås, ringar, silverpärlor, sidenband osv. MUMS! (Alltid trevligt att handla från folk man känner)

Jag har också fått en post-avi om en annan RAK som väntar på att lösas ut i morgon. Vissa dagar gillar jag helt klart min brevbärare. :o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar jag hade råd att beställa pärlor och annat gottigt jag också. MEn det får väl vänta... Jag köper småpåsar här i stan än så länge (svindyrt egentligen...)

Kul att hon skickade med så mycket annat råååsa ;o)

Krimskrams sa...

Teardevil har ju fri leverans så du borde ju kunna göra småbeställningar från henne lika gärna som du köper dyra småpåsar. Men visst vill man kunna köpa på sig ett ordentligt lager.

Hm.. Jag undrar just hur hon kunde få för sig att jag gillar rosa? LOL