måndag, oktober 02, 2006

Nästa auktionsobjekt uppe!

Nu ligger nästa auktionsobjekt uppe på Pyssel.net. Den här gången är det en rosa QK-tång. Vill ha!!! Och smyckesetet också (som finns uppe till 8/10). Men eftersom det är för mycket pengar för mig (ÄVEN till välgörande ändamål) så får jag nöja mig med att drömma och hoppas grejerna drar in massor av pengar.

Tack och lov blir det en del små-auktioner med där jag kanske kan ha en chans att vara med och bjuda. OCH jag hittade en rosa amigurumi att skänka också! :o)

3 kommentarer:

Kattfot sa...

Asch, nu har det krånglat flera ggr när jag ska posta kommenatr på din blogg...försöker igen då *hihi*

Vad är en amigurami för nåt? *noll koll*

Kattfot sa...

Amigurumi hette det visst... ;-)

Krimskrams sa...

AmigurAmi känns mycket mera logiskt. Jag skriver ofta fel själv. LOL Men amigurumi med u är japanska och betyder stickad eller virkad docka (har aldrig sett nån stickad än så länge). Du kan läsa mer om dom här http://crochetme.com/amigurumi och se ett exempel i posten ovan.