onsdag, oktober 25, 2006

RAK:ar jag fått och skickat!

I måndags fick jag en jättegullig RAK från CreaMaria!





Ett jättegulligt kort (i synnerhet det hon skrivit till mig), en inspirerande tidning om korttillverkning och handgjort papper med blomblad.





Ahem... ja... *rodnar* EFTER jag tagit första bilden och tackat för RAK:en så upptäckte jag att det var FLERA papper med i plastfickan. LOL Allt i rosa eller med katter, väldigt mycket mig med andra ord. LOL (Det gammelrosa-aktig har dessutiom glittriga flingor i guld och silver)

Men naturligtvis har jag även varit generös mot andra och SKICKAT RAK:ar den senaste tiden.





Äntligen, äntligen, äntligen kom RAK:en till Agnelia fram. Yesssss!!! Och ja, det är vad det ser ut som, en virkad kaktus. LOL Det var den här RAK:en jag skrev om tidigare som aldrig kom fram. Eller rättare sagt, det här är version nr två som jag virkade och skickade till henne för den första är fortfarande spårlöst försvunnen. :o(





Sen fick Tess en RAK med pärlor, blommor, smyckesdelar (som tydligen inte är med på bilden) och lite utstansat. (Som jag stansat med min nya fina Qk-tång, alltså) Dekorationera på kortet är också utstansade.

Maliwa som skickat mig den goda Te-RAK:en fick en hel bunt utstansade bokstäver också men det var ingen överraskning så dom räknar jag inte riktigt som en RAK (och har ingen bild på). Men jag fick träningsvärk av allt stansande. LOL





Och slutligen paketet som jag skickade till min Hemliga Vän, MalinA, den här månaden (Vi HAR avslöjat våra identiteter nu så det är okej att visa den. Det innebär också att jag fått en chans att tacka min egen Hemliga Vän, Mimmi, för det gulliga paketet jag fick)

I alla fall så skickade jag hydrangeablommor (hon skulle ha varit med och delat på blommorna jag köpte från Pysselpunkten med, men dom han inte komma), ametist-chips (pärlor alltså), utstansade fotohörn, band, fluid chalk och memory wire (till halsband). Hoppas hon blev glad!

Inga kommentarer: