lördag, september 30, 2006

Dumma Posten!

Jag skickade en RAK för snart 2 veckor sen och den har fortfarande inte kommit fram. Och igelkotten som jag skickade samtidigt till min vän i Norge kom fram efter bara ett par dagar. Det är väl bara att acceptera att den har försvunnit. Suck!

Det fanns avsändaradress på brevet så har det gått sönder skulle dom ju haft möjlighet att kontakta mig. Men om det gått sönder så finns ju risken att min lilla virkade RAK blivit någon postanställds privata lilla maskot i stället. *mutter*

Det var ju inget stort och dyrt men det var nånting väldigt speciellt jag virkat till en person som ville ha just en sån och nu måste jag sätta mig och virka en ny.

Och nej, jag törs inte visa nån bild här förrän nån av RAKarna, den nya eller den gamla, är på plats. Inte för att jag TROR personen som ska få den läser här men ändock. Skulle hon se vad jag virkat skulle hon direkt lista ut att den var till henne så jag får vara kryptisk ett tag till. LOL

4 kommentarer:

Kattfot sa...

Nä fy va tråkigt! Hoppas att kotten kommer till rätta.

Krimskrams sa...

Kattfot: Kotten kom fram som den skulle. Den här grejen är nånting annat än en kotte (mer udda LOL). Men din omtanke värmer lika mycket ändå!

Kattfot sa...

*tihi* ooops, ja jag hakade visst upp mig på kotten...börjande nästan fantisera om en ensam lite igelkott på ett postkontor någonstans i sverige.

Krimskrams sa...

Även om det inte är en kotte så är det ju i alla fall en liten ensam "nånting annat" som gått vilse nånstans.