fredag, september 01, 2006

Fjäril vingad....

Även om jag inte plockat fram pärlorna än så HAR jag pysslat mitt i flyttstöket. En hel liten flock pappersfjärilar har det blivit i dag. Tänk vad man kan göra av några post-its och lite garn. LOL





Jag fick en mall av mamma men jag minskade ner den rejält. Jag tycker dom blev mycket sötare i mini-format. (Dom är ca 5 cm höga)

Just dom här fjärilarna flyger runt som väggdekorationer men dom skulle ju också funka utmärkt på kort och paket och sånt eller om jag nån gång får för mig att testa scrap booking.

5 kommentarer:

Humlan sa...

Perfekt dekoration på ett paket!
Jätte Söta!

Krimskrams sa...

Humlan: Tack!!! Jag ska "presenta" min svägerska så småningom så då kommer jag nog använda dom till hennes paket.

Anonym sa...

Jeg elsker sommerfugle. Ja det hedder de altså på dansk. LOL


Pink

Krimskrams sa...

Pink: Jag ska lägga upp en bruksanvisning sen. Dom är JÄTTELÄTTA att göra.

lindasfamiljeliv sa...

hej vilken härlig blogg du har.
tänkte fråga dig om vart jag kan hitta mallen till dessa söta fjärilar. tänkte pyssla lite med barnen .