torsdag, september 07, 2006

Vitt, vitt, vitt!

I dagsläget har jag vardagsrumsmöbler i vitt, blått, svart, gul furu (ryyyys) och mellanbrunt trä. Så vill jag INTE ha det! Nu ska det bli enhetligt och vitt, vitt, vitt! Vita möbler i köket har jag redan (utom kökssoffan som är grå i dagsläget) och i hallen ska det också bli vitt. Men sen får det räcka, i sovrummet håller möblerna ihop färgmässigt ändå och vissa av dom vill jag för allt i världen inte måla om.

Först på tur står hallspegeln! Jag har dock bara hunnit med en strykning än så länge.



Före


"Under tiden"


Med på översta bilden finns också kisse Mipan, hela flockan blev dock utslängda utestängda när det var dags att måla. Stygg matte! LOL Grå kökssoffan finns också med på ett hörn, men den fick stanna kvar hela tiden. LOL

Inga kommentarer: