tisdag, september 12, 2006

Panduro tycker om mig...

...å jag vet att det är sahahahant! Ja, ja, ja, jag VET att jag tjatat om den försenade katalogen och jag SKA beställa, jag lovar! Men TVÅ kataloger??? LOL Jag fick en i dagens post också, den också till min nya adress och med samma kundnummer som igår. LOL

Dagens post innehöll också ett gäng stämplar som jag köpt av en tjej på Pyssel.net. Tre hörn-stämplar från det där företaget som tycker så mycket om mig *fniss* (Det är ju billigare att köpa dom begagnade) och två små kissekatter.





Visst är dom söta? Kissarna syns lite dåligt. Men när min stämpledynor kommer ska jag stämpla upp dom och visa dom bättre.

Nu ska jag ta mig i kragen och fixa den utlovade fjärilsbruksanvisningen.

4 kommentarer:

Humlan sa...

Jättefina hörn!
Tur att man inte har sådana, då hade jag väl dekorerat ALLT! ;D

Krimskrams sa...

Risken finns ju att jag KOMMER att göra det. Jag håller på och samlar på mig stämpeldynor nu också. Dekorera mera!!! LOL

Anonym sa...

Hade du beställt katalogen två gånger för att du trodde de missat första gången? Eller är de bara generösa? ;o) Undrar just hur lång tid det kommer ta för min katalog att dyka upp. Fast jag vill hellre ha paketet först =)

Krimskrams sa...

Dom vara bara generösa för jag beställde bara en katalog. Jag SA ju att dom tyckte om mig. LOL

Mina kataloger tog 3 veckor (resp 3v och 1 dag LOL) från det jag beställde.