lördag, september 02, 2006

SÅ!!!

Nu så är CSS versus Firefox problemet fixat. Jag BORDE inte sitta med sånt här på nätterna. LOL Och i kväll som jag hade tänkt skriva ihop en beskrivning av hur man gör fjärilarna. Jag hade t.o.m bemödat mig att packa upp scannern. (Minns inte om jag sagt det men jag är alldeles nyinflyttad där jag bor nu, därav allt prat om kartonger och packning)

Men fördelen med det hela är ju att jag tillslut fått till bloggen precis som jag vill ha den också, inte bara ett provisorium (Fast till er Firefox-användare måste jag ju säga att även provisoriet var BRA mycket snyggare i IE än i Firefox. LOL)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde väl att du skulle fixa det. I natt... ;o)

Jag föredrar Firefox i alla fall. Så det så! *räcker ut tungan*

*LOL*

Jag är bara lite trött då.

Humlan sa...

Godmorgon (/förmiddag) Nattarbetare! :D
Så FINT det har blivit! Och att jag också använder Firefox, har du väl förstått.
Tack Tess (*vinkar uppåt till hennes kommentar*), liksom du så föredrar jag Firefox.

Jag ser fram emot fjärilsbeskrivningen, det är alltid roligt med lite egna dekorationer.

Krimskrams sa...

Tess: Jag misstänkte ju att det skulle vara enklare att fixa koden än övertala dig att byta till IE. LOL

Humlan: Nattuggla? Vem??? Jag??? Inte då! LOL

Jo, jag förstod ju att du var rävbrännare du också. *fniss* Hoppas du har lättare att läsa texten när det ser ut som det ska. LOL

Beskrivningen kommer förhoppningsvis i dag.